ÎnregistrareAutentificare

Telekom Romania anunță câştigătorii ediţiei 2015 a proiectului Teimplici.ro

null
  • 133 de ONG-uri au înscris proiecte pe platforma Teimplici.ro;
  • 10 ONG-uri au fost desemnate câștigătoare, în urma susţinerii proiectelor în faţa juriului.

Telekom Romania anunţă proiectele câştigătoare ale ediției 2015 a programului Teimplici.ro. În urma evaluării de către juriu şi în conformitate cu regulamentul concursului, au fost selectate 10 proiecte care vor beneficia de fonduri totale de 70.000 de Euro din partea companiei în cursul anului 2016.

Aflat la a doua ediție, proiectul Teimplici.ro și-a propus anul acesta să identifice proiecte implementate în comunități cu ajutorul noilor tehnologii informatice în domeniile educație, sănătate, mediu, inovaţie, dezvoltare şi protecţie socială.

„Le mulţumim tuturor organizaţiilor care au înscris proiecte la ediţia din acest an a programului Teimplici.ro, juriului care a avut sarcina dificilă de a alege 10 câştigători, precum şi celor care ne-au susţinut şi cred în iniţiativa noastră. Proiectele câștigătoare sunt din domenii diverse şi, prin inițiativele pe care le propun, pot susţine în total aproape 250.000 de beneficiari. Ne dorim ca platforma Teimplici.ro să crească de la an la an şi să reunească un număr tot mai mare de ONG-uri, în folosul comunităţilor”, a spus Ruxandra Vodă, Director Comunicare al grupului de companii Telekom Romania.

Proiectele câștigătoare din acest an sunt:

  1. „ALERT – Campanie de prevenire a pierderilor de vieţi omeneşti în urma unui cutremur de intensitate ridicată” al Asociaţiei Centrul Român pentru Inovaţie în Dezvoltare Locală (CRIDL). Proiectul urmărește să prevină pierderea de vieți omenești în urma unui cutremur de intensitate ridicată, mobilizând puterea de generare de informații de către cetățeni, prin platforme colaborative online, pentru a crește gradul de conștientizare asupra pericolului și a mobiliza fonduri și implicare din partea sectorului public. Asociaţia va dezvolta o platformă de crowd sourcing de informații culese de cetățeni și voluntari cu privire la clădirile aflate cu risc seismic din București. Citiţi mai multe.
  2. „Copiii scriu, noi răspundem” al Asociaţiei Telefonul Copilului. Proiectul constă în dezvoltarea unei platformei online de consiliere, disponibilă 7 zile din 7, 24 de ore din 24, care să asigure copiilor stabilizare psiho-emoţională, consiliere psiho-socială şi facilitarea intervenţiei instituţiilor abilitate în situaţiile grave de încălcare a drepturilor copiilor. Mai multe detalii despre proiect aici.
  3. „E-Scoala de spital”, propus de Asociaţia P.A.V.E.L. Scopul proiectului "E-Şcoala de spital" este de a crea o platformă online (e-scoaladespital.ro) pentru a îmbunătăți calitatea procesului educațional prin promovarea accesului copiilor cu boli somatice grave şi cu nevoi educaționale speciale la forme de educaţie formală şi informală adaptate.Mai multe detalii.
  4. „Edulier – Sala Digitală interactivă pentru copiii cu dificultăţi de învățare“, înscris de Asociaţia EDULIER. Proiectul își propune să ajute copiii cu dislexie, atât în faza de diagnostic, cât și în cea de instruire și recuperare (prin ateliere de învățare interactivă, tactică, cu facilitare grafică, cu implicarea copiilor în mod pozitiv și activ). Sala digitală interactivă poate fi replicată la nivelul oricărei unități de învățământ ce lucrează cu copii cu cerințe educaționale speciale (CES), incluzând atât copii cu dificultăți de învățare, precum și copii cu ADHD, autism, depresie, sindrom DOWN. Mai multe detalii despre proiect aici.
  5. „Mai aproape de natură şi oamenii locului prin experienţe emoţionale în Centrul de vizitare Colinele Transilvaniei” al Asociaţiei WWF Programul Dunăre Carpaţi. Proiectul are ca obiectiv elaborarea unei aplicații interactive care va permite descărcarea de informații pe device-urile mobile ale turiștilor, precum hărți, trasee de drumeție sau bicicletă, date de contact, calendar de evenimente și va oferi un sistem de feedback prin care turiștii pot transmite o parte din experiența lor prin fotografiile pe care le fac în timpul călătoriei, planificarea personalizată a traseului în funcție de interesele fiecărui vizitator. Mai multe informaţii;
  6. „MERCI la sat”, un proiect propus de Merci Charity Boutique. Obiectivul proiectului este crearea unui laborator de informatică cu acces la internet şi softuri educaţionale pentru şcolile din satele Cund şi Bahnea din judeţul Mureș, unde învaţă 140 de copii din clasele 0-VIII. Mai multe informaţii despre proiect.
  7. „Mobile START Internship” al Asociaţiei Junior Achievement România, un parteneriat educațional inițiat de asociații de afaceri, ambasade, companii multinaționale și sprijinit de Guvernul României, universități și asociații studențești, care are ca obiectiv să stimuleze tinerii să acceseze programe de internship și consiliere în carieră, facilitând interacțiunile dintre aceștia și organizațiile/entitățile care oferă programe de practică și traininguri, prin intermediul unei platforme mobile web, accesibile, rapide. Detalii despre proiect.
  8. „Galantom de ziua ta/Dăruieşte ziua ta”, propus de Envision România. Proiectul îşi propune construcţia unui micro-site pe domeniul platformei galantom.ro, prin care utilizatorii pot ca de ziua lor să-și îndemne prietenii să doneze către un proiect social banii pe care aceștia i-ar fi cheltuit pentru cadouri.Detalii aici.
  9. „Green Living”, înscris de Asociația MaiMultVerde, constă în realizarea aplicației Green Living - 365 de moduri în care poți avea un stil de viață sustenabil, care oferă utilizatorilor sugestii de acțiuni concrete prin care aceștia pot contribui la adoptarea unui stil de viață verde sustenabil și monitorizarea acestor acțiuni, iar, la finalul anului, generarea unui bilanț care va determina cât de verde / sustenabil este utilizatorul. Mai multe detalii.
  10. „Resurse educaționale online pentru profesori și scoli” al Fundaţiei Noi Orizonturi. Scopul proiectului este dezvoltarea unor instrumente digitale moderne pentru profesorii care doresc să se implice în activități extracurriculare ce dezvoltă abilități de viață în rândul tinerilor, complementare competențelor dobândite în școală. Mai multe detalii aici.