ÎnregistrareAutentificare

Proiecte

null

Ingenius

Iniţiatorul proiectului: Asociaţia Studenţilor Economişti din România

Tema:

Educație

Argumente:

Problema identificată este aceea că studenţii pasionaţi de publicitate nu se pot integra pe piaţa muncii, în industria de advertising din următoarele cauze: 1. Studenţii nu au ocazia să ia contact cu mediul publicitar pentru a face networking cu specialişti în publicitate; 2. Studenţii nu au contexte practice de învăţare; 3. Informaţiile primite la facultate sunt predate de către teoreticieni şi nu sunt actualizate. Aşadar, soluţia şi totodată scopul proiectului Ingenius este pregătirea studenţilor pasionaţi de publicitate prin oportunităţi practice, creative şi complete de învăţare pentru a facilita integrarea acestora în industria de publicitate într-unul dintre departamentele specifice ale unei agenţii de publicitate. Acest lucru va fi posibil cu sprijinul specialiştilor din companii.

Descriere proiect:

Obiectivele strategice ale proiectului sunt: I. Livrarea unor informaţii actuale şi relevante într-un mod interactiv de către practicieni în domeniu; II. Oferirea unor experienţe practice şi diverse de învăţare asemănătoare celor din agenţii; III. Oferirea unor oportunităţi de networking cu specialişti în publicitate. Beneficiarii proiectului sunt studenţii creativi şi pasionaţi de publicitate care studiază la facultăţi de profil (Publicitate, Marketing, Comunicare şi Relaţii Publice), la licenţă şi masterat, ce au cunoştinţe teoretice şi îşi doresc o carieră într-o industrie creativă. Ca rezultate şi impact ne propunem: - 500 de participanţi prezenţi în primele 2 zile de conferinţe şi workshopuri; - 40 de participanţi în a doua etapă a proiectului: 20 din Bucureşti, 20 din afara Bucureşti; - găsirea unei idei de brand diferite şi relevante şi racordarea semnalelor de branding (nume, logo, slogan, promovări, cultura organizaţională etc) la ideea de brand; - realizarea unor conturi de Instagram, LinkedIn, Wikipedia pentru Ingenius; - minim 5000 de like-uri pe pagina de Facebook; - 15.000 de studenţi impactaţi prin campania de promovare de pe Facebook.

Impact:

Ca rezultate şi impact ne propunem: - 500 de participanţi prezenţi în primele 2 zile de conferinţe şi workshopuri; - 40 de participanţi în a doua etapă a proiectului: 20 din Bucureşti, 20 din afara Bucureşti; - găsirea unei idei de brand diferite şi relevante şi racordarea semnalelor de branding (nume, logo, slogan, promovări, cultura organizaţională etc) la ideea de brand; - realizarea unor conturi de Instagram, LinkedIn, Wikipedia pentru Ingenius; - minim 5000 de like-uri pe pagina de Facebook; - 15.000 de studenţi impactaţi prin campania de promovare de pe Facebook.

Link webpage: www.aser.ro
Link facebook: https://www.facebook.com/ingeniusASER/?fref=ts ; https://www.facebook.com/ASERomania/?fref=ts
Link twitter:
Link blog: